На продукцію поширюються наступні гарантійні терміни з моменту покупки товару:
- Деталі кузова: 3 місяці.
- Деталі оптики: 6 місяців.
- Системи охолодження: FPS, KOYORAD - 18 місяців, інші виробники – 12 місяців.
За умови наявності на складі здійснюється обмін гарантійного радіатора на новий. За більш детальною інформацією звертайтесь до Торгового Представника.
- Автоскло: 14 календарних днів з моменту придбання скла.
Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до п.12 ст.1 ЗУ „Про захист прав споживачів”.
На автомобільне скло поширюється гарантія виробника на "суттєвий недолік". Термін гарантії складає 14 календарних днів з моменту придбання скла. Відповідно до п.12 ст.1 ЗУ "Про захист прав споживачів" "суттєвим недоліком" вважається недолік, який має такі обов'язкові елементи: 1) унеможливлює або робить неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення; 2) з'явився з вини виробника (продавця); 3) після його усунення з'являється знову з незалежних від споживача причин; 4) має одну з таких ознак: а) він взагалі не може бути усунений; б) для його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено.
- Інші товари - 3 міс. або не менше терміну, зазначеного на упаковці заводом - виробником
Випадки, на які не поширюються гарантійні зобов'язання:
- Поломка електрообладнання після встановлення на автомобіль
- Запітніння фар
- Відшарування хромового покриття
- Зміна світловідбивних властивостей оптики, яка не має міжнародного сертифікату якості (E-MARK)
- При наявності механічних пошкоджень, виявлених при доставці товару стороннім перевізником, який страхує вантаж, що перевозиться (наприклад: Автолюкс, Гюнсел, Інтайм, Нова Пошта)
Розгляд претензії відбувається:
- При виявленні заводського браку в період дії гарантії
Для розгляду претензії необхідно:
1) Заповнити Акт рекламації.
2) Надати висновок від авторизованого СТО із зазначенням наступних даних:
- марка і модель авто, рік виробництва, VIN-код, П.І.Б. майстра, указати заміну деталі та FP номер, причину даного дефекту.
Додатково, бажано, надати копію наряд-замовлення, створеного на момент ремонту.
- При невідповідності геометричних розмірів виявлених у момент встановлення необхідна відеофіксація деталі на автомобілі (але не пізніше 14 днів з моменту покупки)
- При наявності механічних пошкоджень, виявлених при доставці стороннім перевізником *.
- У разі, якщо пошкодження були виявлені у присутності водія доставки (передача з рук в руки) до моменту підписання приймальних документів, від клієнта не потрібно ніяких додаткових документів, товар приймається до повернення як звичайний.
Випадки, при яких не розглядаються претензії на товар з механічними пошкодженнями:
- Товар зі слідами встановлення на автомобіль
- Товар зі слідами доопрацювання (наприклад, вирізані отвори під фари, кріпильні свердління)
- Пофарбований або перегрунтованний товар
- Товар, що має механічні пошкодження але термін оповіщення перевищує встановлений (1 доба для регіональних клієнтів).
Для задоволення претензії по рекламації клієнт повинен скласти акт встановленого зразка, відправити його на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., та зателефонувати у відділ продажів за номером телефону: +38 (044) 502-01-88, або звернутися до свого торгового представника.
*Увага! при виявленні механічних пошкоджень, отриманих під час пересилки товару стороннім перевізником, необхідно скласти акт про пошкодження безпосередньо у перевізника з описом пошкоджень, (а також зробити фотофіксацію пошкоджень деталі та упаковки товару). Акт повинен бути підписаний особою, що отримує вантаж та представником перевізника. Рекламація, що до пошкодження товару приймається службою гарантійної підтримки тільки при наявності складеного акта, підписаного перевізником (в іншому випадку, претензія не розглядається). Товар при цьому повинен бути залишений у перевізника. При недотриманні вищевказаних умов служба технічної підтримки має право відмовити в задоволенні претензії.
У разі пересилання товару іншими перевізниками, необхідно скласти акт рекламації і вимагати відшкодування збитку від перевізника.
Всю необхідну інформацію про прийом повернень Ви можете отримати за телефоном: +38 (095) 850-95-98